ClerMUN 2021

Clermont – Ferrand

Model United Nations

November 8-10, 2021

Immersos en el 1r dia del ClerMUN 2021,Conferència Internacional Clermont-Ferrand Model United Nations (ClerMUN) organitzada per The Ensemble Scolaire International Massillon i l’Ecole Bilingue Internationale, que té lloc del 8 a l’10 de novembre.

Molta sort als nostres 9 alumnes participants!

En aquesta edició, la temàtica vertebrant és “Mobilitats” ja que abarca tots els àmbits, ja siguin econòmics, industrials, mediambientals, socials, urbans o sanitaris. Quan les mobilitats promouen el desenvolupament sostenible, contribueixen al progrés humà i, per tant, a construir el nostre futur com els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible. Els ODS són una crida universal a l’acció per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i millorar les vides i les perspectives de tothom, a tot arreu.

Per abordar els diferents àmbits d’aquesta temàtica, ClerMUN compta amb 5 comitès entre els quals el Consell de Seguretat i el Consell de Drets Humans, així com l’Organització Mundial de la Salut, l’Agència de les Nacions Unides per als Refugiats i la Conferència sobre Comerç i Desenvolupament.

Saber-ne més sobre els 5 comitès

Amb aquesta participació, els nostres alumnes tenen l’oportunitat de desenvolupar les seves habilitats crítiques, la seva eloqüència, la seva capacitat de treballar en equip, i també el plaer de compartir records inoblidables i desenvolupar noves amistats.

“L’única via que ofereix alguna esperança d’un futur millor per a tota la humanitat és la de la cooperació i l’associació”.

Kofi Annan, Premi Nobel de la Pau i setè secretari general de les Nacions Unides

Apostar per ClerMUN contribueix a aquesta “esperança d’un futur millor” defensant els valors humans i assumint els reptes d’avui i de demà. Les Nacions Unides treballen per construir un futur millor per a tothom i confien en els joves per ser agents de canvi.

A més de les cerimònies i els temps de debat, les activitats turístiques permeten descobrir nous paisatges. Per saber-ne més, us convido a navegar per la nostra web i també per les nostres xarxes socials que trobareu al final de la pàgina.