El dissabte 20 de maig tingué lloc la 41a edició del Dia de la Família. Aquesta diada va néixer fa 41 anys i aplega tota la comunitat educativa en una trobada esportiva i festiva al recinte de l’Escola. Es tracta d’un dels dies més esperats del curs i els alumnes gaudeixen amb família i amics de tota mena d’activitat: concerts de les corals de primària, parc d’atraccions, simultànies d’escacs, tallers de maquillatge, concurs de fotografia, School of Rock, Got Talent, exhibicions musicals del Liceu, parades solidàries d’artesania, banc de sang, jocs tradicionals pels més petits; i activitats esportives a la piscina, al camp de futbol, al rocòdrom, a les pistes de bàsquet i a les de pàdel.
La jornada combina l’activitat dels nens i nenes amb les diferents carpes de menjar i activitats més lúdiques, com la tradicional tómbola i el quinto solidari, que es nodreixen de col·laboracions i regals entregats per empreses col·laboradores i famílies de l’Escola.
Com cada any, aprofitem aquesta gran trobada familiar per fer una aportació que faci realitat un projecte de cooperació amb l’Instituto José Calasanz de Mexicali (Mèxic). Enguany, volem continuar finançant l’ampliació d’espais per a l’alumnat de 5è i 6è de primària, i un any més ho hem aconseguit gràcies a vosaltres, famílies i empreses col·laboradores. Moltíssimes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!