Batxillerat Dual /Admission Test

Avui els 21 nous alumnes inscrits al Programa de Batxillerat Dual 2020 han realitzat l’Admission Test!

We wish you the best of luck!  Molta sort i encert!

We wish you the best of luck!  Molta sort i encert!

Un curs més, oferim la possibilitat d’estudiar, a través de l’organització nord-americana Academica Corporation, el Batxillerat Diploma Dual adreçat als alumnes del grup 1 d’anglès que cursen 3r o 4t d’ESO aquest curs 2020-2021.

El programa consisteix a cursar, de manera simultània, el batxillerat espanyol de forma presencial i l’estatunidenc de forma virtual, obtenint així la doble titulació. A la nostra Escola, el programa només es pot iniciar a tercer o quart  d’ESO i es finalitza en aconseguir els sis crèdits exigits, que representen el 25% del currículum de High School americà. El 75% restant es convalida aprovant els crèdits del batxillerat espanyol.

BATXILLERAT DUAL + AMERICAN HIGH SCHOOL DIPLOMA