Banc d’Aliments

Una campanya diferent per a una situació excepcional

Banc d'Aliments

Aquest any la pandèmia està marcant la vida de moltes persones i famílies. Hi ha necessitats bàsiques no cobertes i, com cada any i ara més que mai, la nostra escola s’ha implicat en la recollida d’aquells aliments més necessaris.

L’adaptació al món online i virtual ja està interioritzada en el dia a dia dels alumnes i, per tant, la Campanya de Recollida ha sigut quelcom diferent. Els alumnes de sisè de primària, que són els que s’han ocupat sempre de l’organització d’aquesta campanya, van gravar un vídeo de conscienciació perquè tots ens hi impliquéssim. I de debò que ens hi hem implicat, i molt! Hem aconseguit recollir 3.243 kg d’aliments que seran de gran ajuda per a moltes persones.

L’adaptació a les noves tecnologies i les facilitats que ens proporciona el medi online, com realitzar una compra de menjar des del nostre ordinador, és quelcom que no podem obviar, i encara que els alumnes s’han de veure implicats de ple en aquestes campanyes, val la pena aprofitar l’oportunitat única de recollida d’aliments que s’ha realitzat.

Així de bé ho han explicat els alumnes de sisè.