Alumnes premiats: un reconeixement individual al projecte d’Escola

Orgullosos dels nostres alumnes! Aquest curs 2018-2019, nombrosos alumnes de la nostra escola han participat i han estat premiats en diferents concuros, especialment en l’àmbit de les matemàtiques. Us informem dels darrers premis obtinguts.

XXIV Prova de matemàtiques Cangur 2019

Lucas Bonmatí, alumne de 4t d’ESO, 1r a Barcelona i 4t a Catalunya en el seu nivell. Enhorabona Lucas!

XXIV Prova de matemàtiques Cangur 2019

Paula Suasi, alumna de 6è de primària, 1r premi, en el seu nivell, a Catalunya. Enhorabona Paula!

XXIV Prova de matemàtiques Cangur 2019

Víctor Álvarez i Rita Gibert, de 6è de primària; Berta Giral, Bertrand Bo i Berta Armengol, de 1r d’ESO; Alejandro Andrés, de 3r d’ESO; Anna Farrés, de 1r de Batxillerat i Jordi Molins, de 2n de Batxillerat. Tots ells han quedat entre els 100 primers classificats a nivell de Catalunya. Enhorabona a tots i a totes!

Concurs Fem Matemàtiques 2019

Berta Mas, de 6è de primària, i Pol Gallego, de 2n d’ESO, per classificar-se per la fase final de Catalunya. Enhorabona a tots dos!

XXè concurs de Fotografia Matemàtica

Núria Lozano, Claudia Caparrós, Céia Clemente i Alba Domènech obtenen el 2n premi amb la fotografia titulada “Quan amb Tales ens podem ficar dins d’una ampolla”. Enhorabona noies!

10è concurs Planter de Sondeigs i Experiments

Pol Gallego, Edu Moll, Jan Rifà, Àlex Mas i Nico Ducceschi i Pol Gallego, tutoritzats pel professor Luis Cros, obtenen el 2n accèssit en el seu nivell. Enhorabona!

10è concurs Planter de Sondeigs i Experiments Jordi López, tutoritzat per la professora Marta Mallafré,  obté el 1r premi! Enhorabona Jordi!

Enhorabona a tots i a totes!