Els alumnes participen al Mun Club

L’Escola participa activament en diferents MUNs (Model Nacions Unides) a ESADE Barcelona, França i Suïssa; on nois i noies d’arreu del món debaten sobre temes d’actualitat política i social com a representants d’un país membre de l’ONU.

Com a part de la formació dels nostres alumnes, tenim integrat el nostre MUN Club en el currículum d’anglès dels grups d’excel·lència en llengua anglesa de 2n de batxillerat.

Enguany hem iniciat el nostre PiaMun com a consolidació del projecte escolar. Aquesta simulació MUN permet als alumnes millorar les habilitats d’oratòria i comunicació en anglès i posar en pràctica la capacitat de negociació i resolució de conflictes amb una visió global de les dificultats que afecten el nostre món.