Alumnes de 3er d’ESO guanyen el segon premi al concurs JovEmprèn de Sarrià

Felicitem als alumnes que amb la seva proposta SunTeam han guanyat el 2n premi d’emprenedoria sostenible i economia circular. L’objectiu del concurs és crear empreses sostenibles i promoure l’esperit emprenedor entre l’alumnat participant.

El projecte JovEmprèn es desenvolupa al llarg del primer trimestre escolar a través d’un programa d’acompanyament que inclou xerrades, visites a Barcelona Activa i mentories personalitzades. Es guia l’alumnat per tal que desenvolupi un projecte propi que posteriorment serà presentat al concurs.

Aquests projectes es presenten en grups d’entre tres i cinc persones i es valora la seva capacitat de generar un impacte positiu en la societat. Són projectes que pretenen millorar la vida de les persones tenint en compte les realitats socials de la nostra societat, com la qüestió de gènere, la situació mediambiental, la desigualtat econòmica, entre d’altres, i que alhora siguin una idea de negoci viable a nivell empresarial.

Per tal de promoure la viabilitat dels projectes, l’alumnat presenta un model canvas, que és una de les eines més innovadores per a la creació d’empreses, una memòria executiva i finalment un vídeo promocional d’un minut per tal que l’alumnat treballi també aspectes com el màrqueting i la producció audiovisual.