Després de la visita d’alguns membres de la nostra comunitat a les ciutats de Mexicali, Tijuana i Ensenada per viure directament el treball de frontera que fan els escolapis a la Baixa Califòrnia, la nostra escola va decidir que volia compartir amb els seus projectes alguna cosa més que una aportació econòmica. D’aquí va sorgir la idea d’agermanament que el passat mes de novembre vam iniciar amb l’Instituto José de Calasanz de Mexicali.

L’agermanament el fan els cursos de 1r de primària de les dues escoles. Les mestres i els alumnes es comencen a conèixer a partir de diferents activitats. De moment, els nostres alumnes han enviat els seus autoretrats als seus companys/es de l’altre costat de l’Atlàntic.

A principis de gener ens arribaran els seus autoretrats. Tenim moltes ganes de rebre’ls. Ja els estem preparant un lloc al passadís de cicle inicial per poder-los penjar. Així els podrem veure cada dia i estar més a prop els uns dels altres!