ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2022-2023

LA NOSTRA PROPOSTA PER AL PROPER CURS

INSCRIPCIÓ

El dimecres 29 de juny iniciem les inscripcions a les extraescolars del curs vinent.

Com els darrers anys, oferim 3 períodes per realitzar la inscripció:

• Període 1 – reinscripció: del 29 de juny al 5 de juliol (només per renovar plaça o activitat que garanteix continuïtat).
  • Període 2 – canvi d’activitat: del 7 al 12 de juliol (permet canviar d’activitat en cas de no voler continuar amb la del curs anterior).

• Període 3 – altes noves: del 14 al 19 de juliol (per tothom que sigui nou a l’activitat).

El pagament de la quota inicial es farà on line i l’entrega de la documentació es farà via mail a:

sarria.extraescolars@escolapia.cat.

El pagament és necessari per tenir la plaça assegurada.

CATEQUESI 1ª COMUNIÓ

Dos cursos de preparació per rebre el sagrament de l’Eucaristia. Una oportunitat per viure en petit grup l’experiència de la iniciació cristiana.

Alumnes: 3r i 4t de primària

Període: de novembre a abril

Horari: divendres, de 15.50 a 17.00

Preu: 55 euros anuals

Informació i inscripció: via circular informativa a la reunió de pares del Cicle Mitjà

Responsable: josefina.jou@sarria.epiaedu.cat

GRUPS GR (CATEQUESI CONFIRMACIÓ)

Una oportunitat per prendre consciència del compromís cristià i preparar-se per rebre el sagrament de la Confirmació.

Alumnes: 4t d’ESO

Període: de mitjans d’octubre a maig

Horari: dimecres, de 13.50 a 14.40

Informació i inscripció: via circular informativa als alumnes de 4t d’ESO i a la reunió de pares de 4t d’ESO

Responsable: josefina.jou@sarria.epiaedu.cat

GRUPS MOU-TE

Els grups Mou-te permeten fer un camí d’amistat, creixement, recerca i reflexió sobre els valors cristians a través d’activitats lúdiques.

Alumnes: 5è i 6è / ESO

Període: de mitjans d’octubre a maig

Horari primària: divendres, de 15.50 a 17.00

Horari ESO: divendres, de 14.45 a 15.45

PREU: 60 euros anuals (samarreta inclosa)

Informació i inscripció: via circular informativa durant el mes de setembre. La inscripció es farà online.

Responsable: moutesarria@sarria.epiaedu.cat