Activitats extraescolars 2019-2020

Us informem que durant la primera setmana de juny iniciarem el procés d’inscripció a quasi tota l’oferta de les activitats extraescolars que oferim a l’escola.

Consulteu el nou catàleg d’activitats amb els seus projectes pel curs 2019-2020!

Com hem portat fent els darrers anys, tindrem tres períodes diferenciats. Un primer període durant el qual la inscripció queda oberta a tots els alumnes que ja estan realitzant una activitat aquest any, i volen continuar fent la mateixa o l’activitat de continuïtat; per exemple, de Multiesport a esports col·lectius. Un segon període per realitzar un canvi d’activitat per als alumnes ja matriculats aquest curs. I un tercer i darrer període en què la inscripció és lliure, per a nous alumnes o per aquells que no feien cap activitat amb nosaltres. Trobareu tota aquesta informació al quadre que us adjuntem.

La inscripció es farà en línia, haureu d’omplir un formulari i formalitzar el pagament de la quota inicial amb tarja de crèdit. Després caldrà presentar la documentació de manera presencial a la recepció de l’escola en horari de dilluns a divendres de 8.00 a 19.00, durant els períodes 1 i 2, i de 8.00 a 17.00 en el període 3. També ho podeu enviar per correu electrònic a sarria.extraescolars@escolapia.cat

MOLT IMPORTANT: No presentar aquesta documentació abans de la data fixada comportarà la baixa de l’activitat al vostre fill/a i donarà pas als alumnes que estan en llista d’espera.

Queden fora de la inscripció en línia, i per tant aquesta es farà presencialment a l’administració de l’escola, els projectes de l’esport en categories cadet de futbol any (2005) i juvenil de futbol i esport per a adults. La inscripció d’aquests projectes s’obrirà en la mateixa data i període de la resta d’activitats.

Durant el proper curs s’oferirà un servei d’acollida gratuït de dilluns a dijous de 18.30 a 19.30. En cas que us interessi aquest servei a la finalització de l’activitat, caldrà especificar-ho en el moment de fer la inscripció.

Esperem que trobeu interessant la nostra oferta esportiva i cultural.