Immaculada núm 25–35, 08017 Barcelona - 932 120 908

A punt per estrenar els racons de joc del passadís!

Ja tenim organitzats els racons del passadís d’Educació Infantil. Volem potenciar el joc simbòlic com a eina d’aprenentatge i de relació, és per això que hem muntat aquests 4 racons: el supermercat, la caseta, les disfresses i el racó de la lectura.

Els racons de joc permeten als infants recrear experiències quotidianes, assumir rols diferents dels habituals i faciliten representar situacions que els han comportat dificultats emocionals. Permeten també treballar actituds de col·laboració, de respecte i d’integració.

Ens serveixen per educar als alumnes des d’una base col·lectiva, on tot és de tots.(aprendre a ser respectuosos i responsables dels materials col·lectius) Aprendre els uns dels altres i descobrir el valor de la cooperació, la interacció i la socialització (distribució de rols i renunciar als interessos propis per acceptar els de la majoria) i per últim, aprendre també a viure en grup i compartir.

Els nens i nenes de P5 estan pensant quines seran les normes de joc i les passaran a explicar a tots els nens i nenes de P3 i P4.

Aquesta tarda els estrenarem i al llarg de tota la setmana passaran tots els alumnes a jugar-hi!