3/07/2015 – Notícies des de Canadà

El passat diumenge els alumnes de l’escola de 6è a 4t d’ESO participants en l’estada lingüística al Canadà van arribar a Ottawa, a Ontario.

El viatge va resultar molt llarg  i el neguit i la curiositat per trobar-se amb les famílies i el cansament era notable. Tot i així, l’emoció i l’alegria va acompanyar durant tot el viatge.

Els alumnes estan molt contents amb les seves famílies canadenques. Han començat les classes a l’escola i visitat una mica la ciutat. Els esperen moltes i variades activitats, com per exemple visitar un dels parc aquàtics més grans de Canadà! Ahir els nens van tenir el dia lliure per gaudir en família del Canada Day, la diada nacional de Canadà. Un gran festival de concerts, actuacions i focs artificials. Great!

De ben segur que tornaran  amb moltes anècdotes per explicar!

image1 (2) image2 (2)