17/02/2015 – Els alumnes de 4t d’ESO inicien un projecte de sostenibilitat amb Hong Kong

alumnes de 4t d'ESO de l'Escola Pia Sarrià inicien un projecte de sostenibilitat amb Hong Kong
El proper mes de març un grup d’alumnes de 4t d’ESO participarà en el projecte HK-EU School Project Green Living que tindrà una durada de 8 setmanes i està organitzat pel European Union Academic Programme Hong Kong, el European Studies Programme de la Hong Kong Baptist University, els consulats d’Hong Kong i la cambra de comerç d’Hong Kong.  El projecte consta de tres fases: a la primera fase els alumnes es convertiran en experts en sostenibilitat, a la segona fase investigaran sobre l’estat de la qüestió al seu entorn més proper i a la tercera fase hauran de dissenyar i posar en pràctica una campanya per millorar la sostenibilitat a la seva escola i ciutat. Al llarg de les tres fases, els alumnes hauran de treballar virtualment amb alumnes d’una escola de Hong-Kong que estaran realitzant el mateix projecte mitjançant vídeo-conferències i una plataforma anomenada Blackboard. En finalitzar el projecte, els millor treball serà premiat amb un viatge a Hong Kong. Molta sort, nois i noies!