14/04/2015 – Demà ens visita el PVM

Demà  15 d’abril, de 8.45 a 13.15 h,  ens visitarà el Punt Verd Mòbil Escolar. Els alumnes, els seus familiars i els professors podrem portar a aquest camió petits residus domèstics per tal que siguin distribuïts a les plantes de tractament específic, ja sigui per reciclar-los o bé per evitar que contaminin.

Els Punts Verds Mòbils Escolars són un servei de recollida selectiva format per uns camions que visiten les escoles, per complir totes les funcions  d’un Punt Verd, però mòbil, i al mateix temps ajudar-nos en l’educació mediambiental dels nostres alumnes.

Què hi podrem llençar demà?
Piles i bateries,  CD’s,  disquets, cintes de vídeo , radiografies (les de tòrax és recomanable guardar-les tota la vida),  mòbils, cartutxos de tinta i tòners,  aerosols buits, petits electrodomèstics (assecadors de cabells, màquines d’afaitar,  molinets de cafè…).