Jornada d’Esport i Convivència

Avui tot l’alumnat de 6è de primària gaudeix de la JEIC (Jornada d’Esport i Convivència) a l’Escola Pia Igualada. Un dia per aprendre, conèixer altres companys i gaudir de l’activitat física.

L’Escola Pia de Catalunya organitza, anualment, una trobada de tots els alumnes de 6è de Primària, anomenada JEIC (Jornada d’Esport i Convivència). Enguany, ha tingut lloc a Igualada.

L’objectiu de la Jornada és promoure la interrelació entre els nens i les nenes d’onze i dotze anys de les nostres escoles mitjançant activitats lúdiques i esportives i alhora potenciar el sentit de pertinença a un gran grup.

A partir de les indicacions donades per part de l’organització, es distribueixen els alumnes en les diferents activitats. Els alumnes de la nostra Escola participen en moltes activitats: futbol, bàsquet, cursa d’orientació, BTT, escalada i aventura, atletisme, pàdel, hip-hop, aeròbic i zumba, tennis de taula, gimnàstica rítmica…