Els nens i nenes de P4 s’inicien en l’escriptura mitjançant el seu nom amb els que ells es senten identificats i a poc a poc van introduint noves paraules sobretot les que estan a prop del seu entorn.

Avui els ‘anecs de P4 hem fet una activitat per reconèixer
les vocals que estem treballant.

Primer hem fet unes activitats prèvies perquè els nens reconeguin el
so de les vocals. Hem agafat fotografies diferents,  ens hem assegut
amb rotllana i hem anat dient a poc a poc que eren i quines vocals
sortien.

Una vegada hem reconegut els dibuixos i les seves vocals ens hem
dividit en 5 grups de treball, cada grup de treball se li ha donat una
vocal.

Al mig de la rotllana la mestra ha posat totes les fotografies els
nens per taules i per la vocal assignada havien de buscar els
diferents dibuixos.

Després havien d’enganxar-los a la pissarra a on tenien 5 sacs amb
cadascuna de les lletres. Els han anat posant fins que no han quedat
cap al terra.

Anem animant a tots els nens perquè trobin les fotografies amb la
vocal assignada i anem valorant cadascuna de les seves  aportacions.

Els nens de P4 cada vegada estan més  motivats per l’escriptura,
comencem a entendre perquè serveixen aquestes lletres que juntes formen una paraula. Els nens i nenes cada vegada van aprenen més paraules amb les lletres que treballem, van adquirint confiança en ells mateixos per aconseguir els seus propòsits. També aprenen a pensar i a comunicar-se, comencen a  identificar el so amb la grafia.

Aquí tenim un recull de fotos on podeu observar com treballen els nens i nenes de P.4.