L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

VENTA DE LLIBRES DE TEXT I VESTUARI ESCOLAR

Podeu trobar el detall dels llibres de text de tots els cursos al web de l’Escola i a la plataforma Educamos.

L’Escola ofereix el servei de venda de llibres de text, amb el 5% de descompte. No obstant això, els podeu comprar a qualsevol llibreria.

La venda es fa via web de l’Escola, a l’apartat “Botiga llibres de text” i “Botiga vestuari escolar” on podeu fer la comanda dels llibres de text i del vestuari escolar que desitgeu. Tot el material serà lliurat als vostres fills el primer dia de classe.

Els dies per fer les comandes seran al setembre són de l’1 al 8 de setembre.
Les famílies amb 3 o més fills a l’Escola no heu de fer comanda de llibres de text via web. Rebreu un correu electrònic comunicant-vos que lliurarem als vostres fills els llibres de text el primer dia de classe.

Les famílies que sou beneficiàries de la Mutualitat tampoc heu de fer la comanda via web. Rebreu un correu electrònic comunicant-vos que lliurarem als vostres fills els llibres de text el primer dia de classe (llibres a càrrec de La Mutualitat). Si necessiteu vestuari escolar, feu la compra via web, i feu arribar a l’administració de l’Escola una fotocòpia del resguard de compra-pagament i us ho abonarem.

Podeu verificar la talla del vestuari escolar dels vostres fills amb el mostrari que s’habilitarà a la capella els dies  6, 7 i 8 de setembre, de 8.30 a 17.30.

Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a Vicenç León, al telèfon 93 212 09 08, o bé per correu electònic a vicente.leon@escolapia.cat