L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

Serveis

L’Escola es troba situada al districte de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona. Gaudim d’un entorn sa i obert, al peu de Collserola, en contacte amb la natura i en unes condicions mediambientals de qualitat.

Disposem de tot tipus d’aules equipades amb pissarres digitals interactives o canons de projecció, de laboratoris, de mediateca, d’aula de natura, d’hort, d’aules de reforç i logopèdia, d’aula de psicomotricitat i de nombroses instal·lacions esportives i d’esbarjo (camp de futbol, pavelló de bàsquet, pistes de pàdel, piscina, bosc, teatre…).

L’entorn, les instal·lacions i els serveis de la nostra Escola afavoreixen el creixement personal i acadèmic dels alumnes i la logística de les famílies.

ACOLLIDA

escola-pia-acollidaPer als alumnes d’educació infantil i de primària, oferim un servei d’acollida gratuït tots els dies lectius, tant al matí com a la tarda.

TRANSPORT ESCOLAR

transport-escolar-epsEn col·laboració amb empreses externes, oferim transport escolar, tant a Barcelona com als nuclis de Sant Cugat del Vallès i el Prat de Llobregat.

RUTES CURS 2015-2016

EMPRESES COL·LABORADORES

AUTOCARS AUTOPULLMAN PADRÓS, S.A. (rutes Barcelona ciutat i El Prat de Llobregat)

AISAMAR S.L. (ruta Sant Cugat)

MENJADOR ESCOLAR

Disposem de cuina pròpia i elaborem menús diferents adequats a cada edat. Atenem les intoleràncies i al·lèrgies alimentàries amb dietes especials. A educació infantil i a primària oferim, cada dia lectiu, el berenar. A l’ESO i al batxillerat, es poden escollir diferents menús diaris.

MEDIATECA

Comptem amb un espai de lectura, treball, recerca i estudi obert a tots els alumnes i docents, dotat de fons bibliogràfic i audiovisual, d’ordinadors portàtils i de punts de connexió a Internet. La mediateca és oberta tots els dies lectius fins a les 19.00, excepte els divendres, que tanca a les 17.00.

MEDIATECA

ASSISTÈNCIA SANITÀRIA

assistencia-sanitaria-epsL’Escola compta amb un servei d’atenció sanitària, a càrrec de personal d’infermeria col·legiat, obert tots els dies lectius, per tal d’atendre els alumnes, informar-ne les famílies i, en cas d’urgència, derivar-los als centres mèdics concertats per l’Escola.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Tenim una àmplia oferta d’activitats esportives (futbol, bàsquet, hoquei, pàdel, patinatge, natació…) i culturals (anglès, escola de música, escacs…), les quals permeten complementar el temps de lleure dels alumnes.

Consulteu aqui la nostra oferta

ACTIVITATS ESPORTIVES PER ADULTS

PISCINA

Piscina coberta de 25m.
Activitat oberta a mares i pares amb presència de socorrista que assessora i realitza correccions tècniques durant l’activitat.

Horari activitats esportives a la piscina

De dilluns a divendres, de 7.30 h a 8.30 h, de 14 h a 15 h i de 19 h a 22 h
Dissabte, de 10 h a 14h

Piscina1

SALA DE FITNESS

Activitat oberta a mares i pares amb presència de tècnic esportiu que realitza rutines d’entrenament per a la millora cardiovascular o muscular.

Horari activitats esportives a la sala de fitness:

De dilluns a divendres, de 13 h a 22 h
Dissabtes, de 10 h a 13 h.

PÀDEL ADULTS

Classes per a la millora o l’aprenentatge de pàdel amb tres alumnes per pista. Diversos horaris de migdia i en divendres tarda o dissabte matí. Contacte: sarria.ces@escolapia.cat.

PISTES-PADEL

[/vc_toggle]

PILATES

Activitat oberta a mares i pares.

Horari activitats Pilates:

Dilluns i dimecres, de 17.30 a 18.25 h