L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

Aprenentatge d’idiomes i internacionalitat

erasmus-plus

L’1 de gener de 2014 va entrar en vigor el  el programa Erasmus + per al període 2014-2020, aprovat pel Parlament Europeu.

El nou programa Erasmus + s’emmarca en l’estratègia Europa 2020, en l’estratègia Educació i Formació 2020 i en l’estratègia Rethinking Education i engloba totes les iniciatives d’educació, formació, joventut i esport.

Les nostres relacions acadèmiques en l’àmbit europeu i internacional han permès que alumnes de la nostra escola hagin participat i participin en intercanvis lingüístics i estades a l’estranger.  Aquestes experiències faciliten una col·laboració, que entenem essencial, per al desenvolupament dels nostres alumnes. Actualment el nostre àmbit de relació s’estén per països com Regne Unit, França, Polònia, Alemanya, Bèlgica, Holanda i Canadà.

CARTA ERASMUS DE EDUCACIÓN SUPERIOR 2014-2020

ERASMUS CHARTER FOR HIGHER EDUCATION 2014-2020

DECLARACIÓ DE LA POLÍTICA ERASMUS+ DE L’EPS

ERASMUS+ POLICY STATEMENT FROM EPS

Un projecte de prestigi i innovador

A l’Escola Pia Sarrià-Calassanç treballem per ser una escola multilingüe perquè el coneixement i ús de diverses llengües és un eix transversal de la nostra proposta de qualitat i innovació educativa, la qual es fonamenta en els següents principis:

• El nostre projecte educatiu inclou l’aprenentatge dels idiomes anglès, el francès i l’alemany.
  • La garantia de qualitat és que els nostres alumnes obtinguin la certificació de la seva competència lingüística per part d’organismes externs reconeguts. L’Escola és Centre de Preparació Cambridge English Language Assessment.
  • Els intercanvis i les estades a l’estranger formen part del nostre projecte lingüístic.
  • Alt nivell d’anglès i índex d’internacionalitat.
  • L’aprenentatge d’un idioma en horari extraescolar és una estratègia complementària qulogos-programa-internacionale forma part del nostre projecte educatiu.

Les estades lingüístiques i estades a l’estranger del curs 2016-2017