L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

Lemon Cake…It was delicious!

Al llarg d’aquestes setmanes els alumnes de 3r de primària han estat treballant el conte  Granny, let´s make a cake?, han representat la història, han cantat la cançó i, fins i tot, han fet un Lemon Cake a la classe.  It was delicious!
Aquesta activitat s’emmarca dins del projecte Eleanitz Project Englsish-Story Projects, com a continuació del projecte d’anglès Magic Stone que es porta a terme a 1r i 2n de primària.

Granny, let´s make a cake?

David wants to make a lemon cake with his Granny. He goes to the shop to buy the missing ingredients. Does David manage to get the ingredients and make the cake or will he be sidetracked by his friends?