L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

L’alumna Anna Funke nomenada Head Organiser de la sessió regional 2017-18 del Parlament Europeu Juvenil (EYP)

L’EYP és una fundació europea privada sense ànim de lucre amb seu a Alemanya, la qual recrea un parlament tal com funciona a la Unió Europea. La finalitat és apropar la política als joves i que ells se’n creïn la seva opinió. Tenir un bon nivell d’anglès, saber parlar en públic, treballar en equip i saber entendre i desenvolupar un tema d’actualitat són els requisits bàsics per formar part de l’EYP.

El Parlament Juvenilc onsta d’una Sessió Regional, una Nacional i dos Internacionals per les escoles classificades.  L’Anna Funke, alumna de 1r de batxillerat, va superar totes aquestes fases durant el curs 16-17.

La seva nova tasca consisteix en convidar a les escoles a participar en la Sessió Regional de Barcelona i coordinar totes les activitats, conferències, allotjaments, premsa i relacions institucionals,  per als dos dies que tindrà lloc l’esdeveniment a Barcelona.

L’Anna està molt contenta amb aquesta nova aventura i repte: “Em fa especial il·lusió i animo als alumnes de 4t ESO a pesentar-se. No només perquè és una experiència molt enriquidora que recomano a tothom, sinó perquè aquest any formo part de aquesta organització tant increïble”.

Felicitats Anna!