Powered by Ajaxy
Immaculada núm 25–35, 08017 Barcelona - 932 120 908
Powered by Ajaxy

Fundació Joan Profitós

La Fundació Joan Profitós, creada el 1989, té per objectiu potenciar la qualitat de l’ensenyament que els centres escolapis imparteixen als seus alumnes.

Ofereix a les institucions educatives de l’Escola Pia de Catalunya els recursos necessaris per a millorar el material instrumental didàctic, els espais i equipaments, la formació permanent de professors i monitors i les activitats específiques de caràcter educatiu per als alumnes i formatiu per als professors. Aspectes que no es podrien realitzar per la insuficiència de les subvencions rebudes de l’Administració. Anualment, organitza estades pedagògiques per als alumnes interessats en matèries específiques; promou la Jornada Pedagògica de formació dels docents i atorga els ajuts per a la Jornada Esport i Convivència. Així mateix, ofereix els Premis a la Creativitat per als alumnes, els Premis Josep de Calassanç per als professionals de l’Escola Pia de Catalunya, i el Premi d’Assaig Pedagògic, amb Òmnium Cultural.