L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

Què fem

Treballem les diferents temàtiques a través de Comissions intentant posar el nostre granet de sorra per implicar-nos cada dia més en l’educació dels nostres fills i filles:

COMISSIÓ IMPLICACIÓ EDUCATIVA

• L’Escola de Família: Oferir orientació i formació a les famílies per  la millora de l’acció educativa familiar. Consulteu el programa de l’Escola de Família d’aquest curs 2017-2018
  • Beca P. Bertomeu i Font: Beca bianual d’innovació educativa amb la finalitat d’ajudar als professionals de l’Escola en la recerca i en el disseny de programes d’innovació pedagògica.
  • Projecte AULES NESS
  • Membres: José Martín, Marta Morris, Gemma Ferrer, Tere Prats, Xavier Ocaña, Montse Guillem, Lidia Vidal i Inma Coronas

COMISSIÓ DE COHESIÓ SOCIAL

• Celebració del Dia de la Família (Comissió del Dia de la Família)
  • Organització d’activitats en i per a les famílies
  • Membres: Marcel Massa, Núria Carbonell, Anna Comella (activitats),Jordi Vilar, Anna De Mir, Natalia Olano, Víctor Sibila (cine fórum)

EL 38è DIA DE LA FAMÍLIA

El proper dissabte 26 de maig la nostra Associació celebrarà el 38è DIA DE LA FAMÍLIA, amb l’objectiu d’aplegar alumnes, professors i famílies en una diada esportiva i festiva per a tota la comunitat educativa de l’Escola Pia Sarrià-Calassanç.

Com cada any, volem aprofitar aquesta trobada familiar per ajudar a fer realitat algun projecte de cooperació amb la Fundació Educació Solidària de l’Escola Pia de Catalunya. L’any passat vam aportar 14.358,76 euros per les “Escuelitas de Tareas” de Tijuana i Mexicali.

Enguany, l’Escola Pia de Sarrià vol agermanar-se amb les missions escolàpies de “Las Californias” i compartir projectes amb les escoles de Tijuana i Mexicali. Més endavant us informarem sobre els projectes als quals aportarem els fons recollits durant el proper Dia de la Família. Els projectes seran vehiculats a través de la Asociación Educación Solidaria a les Califòrnies, que treballa a les zones de Tijuana i Mexicali.

+ Info del projecte

Les autores del lema d’enguany,“Educació x mi, x tu i x tothom!”, són la Mamem Verdaguer i la Patrícia Guasch, alumnes de 2n d’ESO C.El dibuix guanyador del concurs i que anirà al programa d’activitats és el realitzat per l’alumna Judit Vilà, de 2n d’ESO D.Enhorabona a totes tres i moltes gràcies per la vostra implicació!

Us recordem que podeu col·laborar aportant els productes i el material que us semblin més adients per a la tómbola que, a benefici d’aquesta causa, organitzem el dissabte 26 de maig. Els excedents de la jornada seran, com sempre, adreçats íntegrament a cofinançar els projectes a les missions escolàpies de “Las Californias”.

Us informem que els donatius de cada Dia de la Família s’han destinat sempre a les missions escolàpies. Durant el curs, la resta de donatius es destinen a entitats locals.

Us agraïm per endavant el vostre interès i la vostra participació, i aprofitem per comunicar-vos que la preparació de totes les activitats del Dia de la Família està oberta a tothom que hi vulgui col·laborar. Si ho desitgeu, podeu contactar amb Inma Rodríguez (inmarf@me.com).

COMISSIÓ DE VALORS

• Participació en la missa dels difunts, del pollet, de Pasqua, del Dia de la Família
  • Participació en la formació de monitors Mou-te
  • Accions de voluntariat
  • Contenidor per la roba usada per a Càritas a la recepció de l’escola.
  • Membres: Josefina Jou, Albert Roig, Ana de Mir, Cinta Gutiérrez iCristina Conilla

COMISSIÓ DE COMUNICACIÓ

• Edició, redacció i supervisió dels diferents continguts generats per l’associació
  • Edició i Publicació del butlletí  de l’AMPA en format digital.
  • Publicació de la revista ES en format paper i digital
  • Membres: Inma Rodriguez, Marcos Ramón i Marta Ferrer