L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

Educamos famílies

Seguim endavant per integrar les TIC en el dia a dia de l’Escola

TUTORIALS I MANUALS

– Vídeo tutorial Educamos famílies entorn web
Vídeo tutorial Educamos famílies entorn App
Taula resum funcionalitats Educamos (pdf)
Guia famílies entorn web (pdf)
Guia famílies App (pdf)

CONSULTES

Per a qualsevol consulta, dubte o aclariment: consultes.educamos@sarria.epiaedu.cat

QUÈ ÉS EDUCAMOS?

Educamos és una plataforma de gestió integral que pretén ser un instrument únic per realitzar els processos pedagògics, de gestió i de comunicació de l’Escola. Es tracta d’una eina tecnològica dissenyada per respondre de manera global i integradora moltes de  les necessitats de l’Escola.

PER QUÈ?

Perquè treballem per integrar les TIC en el dia a dia de l’Escola.
Amb la implantació de la plataforma Educamos:

• Millorem la gestió i l’organització de l’Escola amb eines innovadores.
  • Facilitem la comunicació personalitzada entre les famílies i l’Escola.

COM?

El funcionament és mitjançant Internet, sense necessitat d’instal·lacions ni d’actualitzacions (a excepció de la instal·lació de l’App la primera i única vegada) i amb la possibilitat de tenir la informació des de qualsevol lloc.
S’hi pot accedir des de l’entorn web (web de l’Escola) i a través de l’App.
Cada persona (el pare, la mare, el tutor o la tutora des de P3 fins a 2n de batxillerat i tot l’alumnat, des de 3r d’ESO fins a 2n de batxillerat) té el seu propi usuari personal, la seva pròpia contrasenya i el seu propi entorn.

FUNCIONALITATS

La plataforma permet a les famílies canviar les dades personals; consultar els horaris, les circulars, les tasques, les qualificacions, els informes, les absències i retards; justificar absències; autoritzar activitats i sortides i consultar els rebuts.

QUAN?

A partir del mes de setembre del 2016 es donarà accés als mares i pares dels alumnes nous a l’Escola.