L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

Dia d’aniversaris a Llandudno

La primera setmana ja ha volat i quina millor manera d’acabar-la que amb un triple aniversari.

Dissabte vam passar el dia al Parc Natural de Snowdonia, amb pícnic, visita al llac i excursió al castell.

Anteriorment, divendres, vam posar a prova les habilitats d’escalada dels nostres alumnes i alguns se’n van sortir força bé davant la nostra sorpresa.

I per rematar el cap de setmana, hem donat la benvinguda als nous alumnes de la Residencia Trinity. Uns italians, que barrejats amb els nostres, aconseguiran que els britànics no vulguin tornar a Europa mai més, jejeje.

Sense oblidar-nos de la celebració de l’aniversari de tres dels nostres alumnes. Entre tots hem intentat que el Max, el Pol i l’Abril es sentissin com a casa.

En breu més noticies.