L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

El blog del Parvulari

Festival de fi de curs

Moltes gràcies a mares, pares i avis per assistir ahir al festival de fi de curs del parvulari. Aquí us deixem algunes fotografies de l’espectacle. Trobareu totes les fotografies a l’àlbum del web.

La festa de l’aigua

Vegeu com han gaudit els nens i nenes del parvulari a la festa de l’aigua. Totes les fotografies a l’àlbum fotogràfic del web. Vegeu com han gaudit els nens i nenes de P4 de la festa de l’aigua! Les fotos de P5

Dinar als menjadors dels grans!

Un dia d’aquesta setmana els nens i nenes de p-5 hem anat a dinar als menjadors grans de l’escola i també hem jugat al pati dels nenes i nenes de cicle incicial! Així l’any vinent ja sabrem com ho haurem de fer! La safata plena de menjar pesava molt !

Pa, granja, natura i perfums!

Ja estem apunt per començar la última rotació de tallers de les convis! Els vermells anem a fer un passeig per la natura, els verds fem un panet, els grocs anem a la granja i els blaus a fer perfums!

Tallers de dijous al matí!

Avui fa un dia fantàstic!!! Després d’esmorzar hem començat altra vegada els tallers a la Farga! Ha estat moolt divertit, hem portat a passejar les oques al riu i després d’una super excursió pel bosc…Hem posat els peus al riu!!!