L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

Anna Funke, Head Organiser de la sessió regional del EYP

L’EYP (Parlament Europeu Juvenil) és una fundació europea privada sense ànim de lucre amb seu a Alemanya. Amb la finalitat d’apropar la política als joves i que ells se’n creïn la seva opinió, l’EYP recrea el funcionament del Parlament Europeu. Els requisits bàsics per formar-ne part són tenir un bon nivell d’anglès, saber parlar en públic, treballar en equip i saber entendre i desenvolupar un tema d’actualitat.

El Parlament Juvenil consta d’una sessió regional, una de nacional i dues d’internacionals per a les escoles classificades. L’Anna Funke, alumna de 1r de batxillerat, va superar totes aquestes fases durant el curs 2016-2017. L’Anna ha estat nomenada Head Organiser de la sessió regional 2017-2018 de l’EYP. La seva tasca consisteix en convidar les escoles a participar en la sessió regional de Barcelona i coordinar totes les activitats, conferències, allotjaments, premsa i relacions institucionals,  per als dos dies que durarà l’esdeveniment.

L’Anna està molt contenta amb aquest repte: “Em fa especial il·lusió i animo als alumnes de 4t d’ESO a presentar-se. No només perquè és una experiència molt enriquidora que recomano a tothom, sinó perquè aquest any formo part d’aquesta organització tan increïble”.

Enhorabona Anna!