L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

28/01/2016 – Reunió informativa sobre l’English Summer Camp

28/01/2016 – Reunió informativa sobre  l’English Summer Camp

El departament d’anglès de l’Escola, organitza, per tercera vegada, l’English Summer Camp.  Aquest curs ho realitza conjuntament amb la Secció Esportiva. L’ activitat s’ofereix a nens i nenes des de 3r de Primària a 2n d’ESO. És un projecte educatiu de colònies en anglès, en què els alumnes conviuran durant 8 dies en un ambient d’immersió lingüística totalment en anglès. Durant l’estada els alumnes participants estaran acompanyats de professors, tant nadius anglesos com de la nostra escola.

Els alumnes faran 3 hores diàries de classes d’anglès, i a la tarda i nit faran activitats lúdiques i esportives. La llengua vehicular al Summer Camp serà exclusivament l’anglès, fent que la immersió a l’idioma sigui total.

Recordem que la reunió informativa tindrà lloc avui 28 de gener, a les 18 h, a l’auditori de l’escola, on podrem donar-vos més detalls sobre l’organització i les activitats que es duran a terme durant l’estada. D’aquesta
manera, a més d’informar-vos-en, podrem també resoldre tots els dubtes que ens plantegeu.