L'escola i tu
c/ Immaculada nº25–35 – 08017 Barcelona - Telèfon: 932 120 908 - Mail: infosarria@escolapia.cat

14 alumnes de Batxillerat participen en el “I Programa de Joves ambaixadors per als Oceans i el Clima” del 95è Viatge Global de l’ONG Peace Boat.

La ONG japonesa Peace Boat és una organització que treballa per promoure la pau, els drets humans, el desenvolupament just i sostenible i el respecte pel medi ambient. Desenvolupa les seves activitats principals mitjançant l’organització de viatges educatius a bord d’un vaixell i el programa d’enguany és The Peace Boat Ocean and Climate Youth Ambassador, que demà divendres 22 de setembre visitarà Barcelona.

Un grup de joves procedents d’illes del Pacífic, l’Índic i el Carib visitaran Barcelona el proper 22 de setembre a bord del vaixell de l’ONG japonesa Peace Boat. Aquesta organització, nascuda el 1983, organitza la majoria de les seves activitats a bord d’un gran vaixell que de forma permanent està viatjant al voltant del món.

14 alumnes de Batxillerat de la nostra escola, juntament amb altres estudiants de 10 centres més, visitaran el vaixell per escoltar en primera persona el testimoni d’aquests joves activistes, procedents d’illes del Pacífic, l’Índic i el Carib. Es tracta d’un grup de nois i noies d’entre 19 i 26 anys procedents de Fiji, les Illes Marshall, Maldives, Seychelles, Trinitat i Tobago i Belize. Els seus noms són Selina Leem, Kya Lal, Lavetanalagi Seruiraduvatu, Ashwa Faheem, Shafira Charlette, La Tisha Parkinson i Zana Kristen Wade.Tots són líders en les seves comunitats i tenen una àmplia experiència en la lluita contra el canvi climàtic i la degradació dels oceans a nivell local i internacional.

Durant la visita al vaixell, els nostres alumnes tindran l’oportunitat d’exposar els treballs que realitzen a l’Escola a favor del medi ambient.

L’experiència serà enregistrada en un documental que s’estrenarà a Bonn, durant COP23